Tiden går...

Ja, så är det. Tiden går så j-la fort och jag tycker inte att jag hinner något. Ändå har jag ju fullt upp nästan varje dag! Ta min blogg t e x. Jag hade som mål att skriva ett inlägg en gång om dagen åtminstone. Hur har det blivit? Jo, det går några veckor emellan hela tiden. Mest skriver jag på Facebook och så blir det mer inlägg på vår hundklubbs blogg än här. Ska länka till den så ni som vill lätt kan hitta den bloggen.

Min stora önskan nu vore som vanligt att hyra ett hus som ligger lantligt men inte världslångt från stan. Skulle även vilja ha möjlighet att jobba hemifrån med djur på något eller flera sätt.
Hunddagis, minilantgård. Man kan ju ha ett fåtal hundar hemma bara, max 5 kanske, som kan vara inne i huset som en vanlig familjehund. Så man slipper bygga boxar och rasthagar osv. Då skulle jag kunna ha en minilantgård samtidigt, dit skolor osv kunde åka för att provrida t e x och lära sig mer om djur.
När ska den drömmen slå in??? Och varför ska alltid pengar styra???

Nä, nu lovar jag att nästa gång det regnar ska jag äntligen få tummer ur arslet och skriva ner lite om V.ox festivalen. Det har "bara" gått över en månad sen den var. Men bättre sent än aldrig, eller???

Tjing! /Ullis
ps. Precis när jag var klar med detta inlägg såg jag att vår hundklubbs blogg redan finns som länk här. Snacka om taskigt minne! Å andra sidan upptäckte jag också att jag inte skrivit ett jota här sedan den 29/8 och då är det väl inte så konstigt att man glömmer??? Sorry, säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0