Måndag "morgon"

Och mitt huvud känns så tungt....  som de sjunger i den där, är det Povel Ramel låten?
Nej, ingen fara för huvudet. Inte pga någon alkohol i alla fall. Det starkaste jag har druckit är läsk, Coca cola. Får ett sådant cola sug ibland så man blir nästan tokig!

Har tvättid till 12 och ska snart rusa iväg igen. Behöver nog dammsuga först innan grannhunden kommer förbi.
Annars har det inte hänt så mycket i helgen. SKÖNT! Skulle ha fikagäster här i lördags men det var bara mamma som kom. Inte gjorde det något. Har nog träffat för mycket folk sista tiden och behöver vara ifred ett tag. Eller åtminstone sköta det lite på "mina villkor".  För folk träffar man ju varje dag. I affären, i tvättstugan, i trappuppgången etc. Men jag vill, äh, kan inte riktigt förklara....

Nä, nu ska jag göra den där "nyttan" igen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0