Tänka, tänka...

Har fått en utmaning av en Carin, en annan bloggerska i detta cyberspace. Av en Carin... Av Carin heter det ju... Sorry Carin!  Ska tänka ut 5 saker som jag ... äh, ni får läsa sedan när jag gjort den!
Det största problemet för mig är ju hur jag ska kunna skicka den till 5 andra sen. Jag som har IQ silverfisk när det gäller datatjosan.  Jagsom fortfarande känner mig lite stolt över att jag åtminstone kan sätta ut bilder på bloggen nu. Även om jag knappt har några....

Det blir till att tänka i dag...

Kram i sommarvärmen!

Kommentarer
Postat av: Carin

jag ser fram emot din lista vännen

kram carin

2009-07-03 @ 18:22:48
URL: http://carinsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0