Trööööööööött!!!!!!!!!!!!!!!

Mmmmmmmmm. Kan man säga. Att jag är trött alltså. Har inte sovit många timmar i natt. Fy, f-n, rent ut sagt! Jag har max sovit två timmar åt gången. Är det inte någon hund som väcker mig så är det någon katt.
Jag fick inte tag i Vilma i går kväll så jag kunde inte stänga in henne i badrummet tillsammans med Zingo. Jag gör så på nätterna för att slippa vakna av kattrally eller något liknande på nattetid (Zingo lyckades ju med att riva ner gardinstång, fästen, blomma osv häromdagen). Men Vilma har ju under åren lärt sig hur det där funkar. När matte kommer och det är kväll, då blir man snart instängd....
Zingo däremot kan man fortfarande "lura". Han kommer så gärna när man ropar. Men när han väl hamnat i badrummet så börjar han skrika. Han brukar dock tystna när det blir tyst i lägenheten.
F-a-n, insåg just att det låter ganska grymt när man ser det på "papper" så här...    ;-)

Nåja. Väcktes av Vilmas halsband, Heidi skulle ut i köket, Zingo skrek, jag skulle på toa osv, osv. Och när man väl försöker sova en stund på morgonen kommer sonen in och hämtar gympakläder, telefonen ringer x 4och då var det kört. Ingen idé att prova igen!
Så nu sitter man här lite seg.  

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0