Ledsamt

Nu är jag trött. Jättetrött! Har varit på begravning och det tar på krafterna. Men hur ska det inte vara för de närmsta då då? De som har förlorat en när och kär make/pappa/bror osv? De måste ju verkligen vara trötta (och ledsna förstås).
Jag och L var där som stöd till M och hennes familj. Visst, självklart hade det varit roligare om det hade varit fest, som sist jag träffade alla samtidigt. Men, men, man kan inte alltid få som man vill...
L och jag åkte härifrån ca 12 och vi var tillbaka hos mig ca 18.30. Så nu har jag promenerat med hundar och ätit lite mat. Och några lakritskolor från Hindersmässan förstås! När jag kollat färdigt i cyberspace blir det ev tv en stund eller också går jag och lägger mig direkt. Vi får se hur det blir.

Hörs en annan dag! Kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0