Hångel

Ja, hångel. Kom ju på att jag hånglade tidigt i morse. Det var mysigt!   :-)
Om det bara hade varit på riktigt också... Men, men. Hånglet denna gång (vad skriver jag? Hur ofta hånglar jag egentligen?). Hm, man kanske ska skriva "offret"?
Nåväl. "Offtret" i morse var ingen annan än E-type. Och jag måste säga att det var väldigt länge sedan vi hånglade han och jag...   ;-)
Men i morse hände det! Vi hånglade och det var såååå mysigt. Precis som det ska vara. Mjukt och fint... Och han kan det där kan jag säga!   ;-)     Men som vanligt när man drömmer söta drömmar så vaknade jag! Hm...

Kram på er!
ps. Undrar om han är singel fortfarande? Någon som kan fixa en date? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0