Bla, bla, bla

Hej alla!
Så nu sitter man här vid datorn igen. Det har blivit en del sånt på sista tiden. Och varför har jag då inte uppdaterat mer på min lilla blogg??? Ja, av samma anledning som i tidigare inlägg kan jag tänka...
Inte så kul att skriva att man har dammsugit, moppat golv, diskat, gått ut med hundarna osv. För annars har det ju inte hänt så mycket. Ja, ok då. M och hennes två grabbar var här i söndags och käkade tacos innan ljuspartyt började. Och när ljuspartyt drog igång var det hur mycket folk som helst här. Vi var 10-12 vuxna och 5 barn.
Det var kul! Men samtidigt är jag helt slut i huvudet (haha, som om jag inte vore det ändå...) när alla har gått hem. För man måste koncentrera sig så under tiden. Ha koll på vem som vill fråga vad och vem som ska beställa vad osv.

Nej, ni. Nu ska jag sticka till Haga och posta brev och köpa tidningen. Sedan blir det en ganska slö dag i dag. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0