Torsdag

Sitter vid datorn med kattungen i knäet. Kattunge och kattunge föresten. Han blev 7 månader den 4/2 och räknas ju på "papperet" som en men till storleken är han nästan större än Vilma som snart fyller 5 (år). Den "lilla" spinnmaskinen är en go sak utan svans. Mmmm, han är född sån! Hans mamma har heller ingen svans.
Nu ligger han med huvudet på skrivbordet och kroppen i mitt knä.

Det känns som att halva dagen redan gått men det är väl för att man vaknade tidigt i dag. "Den stora svarta" (hunden alltså) var utlånad över natten och kom hem vid kvart i åtta i morse. Men då hade jag redan läst en del i boken ("Nattfåk av Johan Theorin), varit ute med de små och jag hade även hunnit bada, föna och kamma Cissi (yorkshireterriern). Sedan hamnade man här och nu har man suttit här sedan klockan 8. Kanske dags att göra något annat? Frukost t e x. Jo, så får det bli. 
För innan lunch måste jag hinna färga håret.

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0