Nyfärgad

Japp! Så är det! Nu har man alltså tankat på en ny färg i håret. Denna gång blev det kastanj och den färgen har jag nog aldrig haft förut. Inte vad jag kommer ihåg i alla fall....
Har även tagit en lång skön dusch och sitter nu inlindad i en handduk och försöker få ordning på håret innan det är dags att gå ut i kylan igen. Dags för hundpromenad två för dagen innan jag sätter mig framför tv:n och kollar in dagens avsnitt av "Hem till gården". Jo, jag vet, "Hem till gården". Men det  är bättre än de flesta andra såpor eftersom det inte är inspelat i en massa studios. Och så har jag ju varit i Yorkshire så jag gillar att kolla in naturen!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Kul att du tittade in min blogg oxå. Ha en bra torsdag du med och en trevlig helg

2009-02-12 @ 14:13:52
URL: http://cecilia84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0