Nya läsare!

Fasiken vad kul! Såg att några nya har tittat in på min blogg. Och det är inga jag känner. Extra kul! Men nu gäller det att få ordning på bloggen och lära sig det här med att sätta in bilder också. Någon som kan lära mig???
För som jag sagt tidigare så har jag IQ silverfisk när det gäller det här med datorer. Har försökt vid ett flertal tillfällen att få upp infot om min blogg till överdelen av sidan men jag hajjar INTE hur man gör. Man känner sig ju som en utomjording gällande sådant här när alla andra verkar fatta...
HJÄLP!!!!!!!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Kollade in lite på din sida.

Du verkar va en djurälskare som jag är.

Jag själv har haft en del djur (rättare sagt mina föräldrar) sen jag va spädbarn.

Dessutom bra oxå för då är man van med djur.

Kika gärna in min blogg när du vill.

/Cicci

2009-02-11 @ 14:33:34
URL: http://cecilia84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0