Hipp Hurra på min födelseda!

Jo, så är det ju. Ytterliggare en födelsedag och denna gången är det min egen. GRATTIS, GRATTIS PÅ DIG. I dag blir man alltså 38. Två år kvar till 40 och en stoooor hejdundrande fest!   ;-)
Var ju hos grannen i går på hennes 40- års fest. Det var trevligt. Kom hem straxt före tre i morse och bytte bara om innan jag gick en promenad med hundarna. Släckte väl lampan vid halv fyra. Då satt sonen fortfarande uppe vid datorn.
Men han är vaken nu...

Måste nog erkänna att jag glömde gratta M.A här i min blogg på hennes födelsedag som var den 8/2. Hon blev ju 30!

Nu ska jag stänga av datavärlden en stund och göra lite nytta. Hushållsarbete med andra ord.... Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS tant på din födelsedag ;-).

Hur känns det att bli 38 år? För mig är det inte dags än!

2009-02-15 @ 19:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0