Försenat grattis

Hade lite försenat födelsedagsfika här i går. Min äldsta lillebror var här med sambo och dotter. Min "äldsta" kompis L var här med sambo och son och så var pappa och hans fru här. Lite senare kom även min ev blivande sambo( ???) M.B och hennes två grabbar.
Det var lite fullt runt det "nya" köksbordet ett tag så min son hämtade hundarnas fodertunna, använde den som stol och hade skärbrädan som bordsskiva. Så kan man också göra!  Vad är det de brukar säga; Man får inte vara dum, då kan man bli statsminister....   ;-)
Eller som jag brukar säga; Ful får man vara men inte dum.

Nåväl. När L och hennes familj skulle åka kom jag ju på att hennes sambo K också har fyllt år i veckan. Så nu kommer ett försenat grattis. Grattis K på 44 (?)- årsdagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Höru du! Vad hade du i matte? Han blev "bara" 43.

2009-02-22 @ 16:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0