En fundilering

Hm, ja... Vad ska man annars kalla det? Satt och messade med M.B häromkvällen. Ja, det var visst under Melodifestivalen. Kommer inte riktigt ihåg hur vi kom in på det men det slutade med att.... Jo, nu vet jag!
Jag messade henne och skrev att om man såg ut som Molly Sandén så skulle man inte behöva beklaga sig över sitt utseende i alla fall. I och med det kom vi in på att vi faktiskt nog ser yngre ut än var vi är.
Jag berättade för henne att en granne på andra sidan sa till mig i förra veckan att hon undrade vad det var för tonåring som kom gående. Sen såg hon att det var jag....   ;-)  Härligt va? Att se 20 år yngre ut!!! hehe
Nåväl. När vi (jag och M.B) ändå var inne på det ämnet så var jag ju bara tvungen att undra över en sak. Om jag då påminner om en tonåring, då måste ju alltså mannen som erövrat mitt hjärta vara typ en pedofil??? Han har ju faktiskt passerat 50....

Tjing!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0