GLAD PÅSK!

  Jaha, då var det långfredag igen då. Hade tänkt att sätta in en bild på en kyckling men bilden var visst för stor. Den enda bild jag hade som kan passa in på ämnet påsk är ju denna bild på en liten häxa... Fel färg dock, men vad gör man inte?
HA! Kom på en sak i detta nu. Fick nys om ett hus i måndags och om jag flyttar dit kan jag ju skaffa egna kycklingar...
Får ju ha vilka djur jag vill där.

GLAD PÅSK ALLA!   Kramar från mig.

ps. Bilden togs i Stockholm,  december 2006 i och med min make over för tidningen Må Bra! Just denna bild togs på värdshuset Josefina (namnet är ristat/målat i speglarna) som ligger på Djurgården. Fotograf är Patrik Cederman.

Kommentarer
Postat av: Carin

Tack för ditt inlägg i min blogg om Paul Paljett

Då kan jag berätta för dig att Paul va en av mina stora idoler då det begav sig .

Och jag har faktiskt intervjuat honom både i radio o i en skånsk morgontidning, sen höll jag på med hans fanclub när det börja dala med hans Paljett karriär......nu är det E-type som gäller istället, Men Paljett släpper jag då aldrig. Vi mailar dock varandra då och då....Ha en fortsatt skön Påsk Helg...kramisar från mig

2009-04-10 @ 21:22:32
URL: http://carinsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0