Rubrik?

Hej där!
Har ingen aning om vad jag ska kalla detta inlägg, därav överskriften.
En lång seg dag återigen. Fast det är ju lite medvetet. Jag tittade på en film med Nicholas Cage till frukost. Den hette "The Wicker Man" och var lite w(r)ickad. hehe...
Jo, den var sevärd men det gällde nog att hänga med lite i svängarna.

Vad har jag mer gjort?
Nja, J har vair här och hämtat jultidningar och V har hämtat sina Party Lite prylar. Sen kom ju farsan förbi med en dator som han snickrat ihop. Den får sonen ha som spel/göra film dator.

Ingen som vill köpa en nymfparakithane föresten? Tog ju hem en kille förra veckan som sällskap till min dvärgpapegoja, men hon flyttade till Stockholm i tisdags, så nu behöver han också ett nytt hem. Vill helst inte ha några burdjur.
Hör av er om ni kommer på någon!

Kram, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0