Oooops!

Vad då andra advent? Kom på efter jag hade loggat ut på förmiddagen att det är ju faktiskt tredje advent redan. Men, men.. Hjärnan hänger inte med i svängarna. Den har tagit jullov tror jag bestämt!
Ja, den här helgen har gått i softhetens tecken. Sett en del filmer på Canal + .  Till frukost såg jag "Bristande bevis" med Anthony Hopkins. Helt klart sevärd!
Klockan 21 i kväll är det ju "Wallander- Hemligheten", den får jag INTE missa. Jag önskar att jullovet varade lika länge som sommarlovet. Nja, kanske inte, men några veckor till. För det är ju den här årstiden man med gott samvete kan sitta inne och se på film flera gånger om dagen.

Ja, Pirre och jag var på den gemensamma hundpromenaden med hundklubben på eftermiddagen. Han fick faktiskt ha sin lilla söta polotröja på sig. Det underlättar lite. Inte lika mycket skräp som fastnade i pälsen, men jag ska ta mig råd och köpa en overall till honom. För så fort det blir mycket snö ser han ganska snart ut som en Michelingubbe när han går. ALLT fastnar ju...

Nej, nu ska jag kolla vidare i cyberspace innan det är dags att frissa hund och kolla Wallander.
 
Ha en trevlig kväll!  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0