Andra advent

God morgon!
Vad man sover nu för tiden. Men man vet ju knappt om det är dag eller natt ju! Vaknar man till och tittar ut så är det ju bara grått. Okej då, nu har det ju faktiskt varit vitt några dagar men det håller ju på att töa bort nu. J-la skit! När man var liten var det snö jämt på vintern men nu för tiden kommer snön nästan jämt efter jul. Med lite tur finns det snö åt barnen på sportlovet.
Låter jag gnällig? Nåja, då får jag väl göra det! Men som jag kommer ihåg det var det snö varje vinter och den låg kvar länge. Den töade inte bort efter tre dagar. Och det har varit så fint ute nu. Lucia var ju helt fantastiskt vackert i Varbergaparken på fredagkvällen..

Nog om det. Nu ska jag kolla lite på mina vanliga sidor innan jag går ut med "lillhunden". Den stora är utlånad över helgen. Hon kommer hem i morgon bitti.
När han sen har varit ute ska jag ta mig till affären och köpa kattmat och Aftonbladet. Den tidningen är ett MÅSTE på söndagar för mig. Det har blivit som en drog för mig. Aftonbladet och bilagan på söndagar...

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hmm trött eller ??

Det är väl ändå Tredje advent idag eller?

hihihi så kan det bli

Kram

2008-12-14 @ 12:43:35
URL: http://annelij.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hahaha! Ja, jag kom på det lite sent bara... ;-)

Tur att någon är vaken!

2008-12-14 @ 19:55:59
URL: http://minizoo.blogg.se/
Postat av: Wiebke

Hej! Roligt att läsa din blogg- och skönt att se att jag inte är den enda som är förvirrat... Kramar från Malmö!!!

2008-12-14 @ 20:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0