Mr Right i mina drömmar...

Jo, så är det. Det man inte kan "få" på riktigt får man bara drömma om! Och det var just vad jag gjorde i natt. Eller tidigt i morse ska man väl säga. Vi var tydligen hemma hos honom i alla fall. Han var lite avståndstagande i början, men när vi väl hade varit själva en stund så blev han den han brukar vara när vi är själva. Helmysig! Och pussig också. Till slut blev jag t o m presenterad för hans släktingar. Och då måste man väl vara intresserad om man gör det? Ja, ja.. Jag VET att det bara var en dröm.... 
Om jag kommer ihåg rätt hade de någon fest av något slag. Kanske drömde jag så för att jag vet att han ska på fest i kväll???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0