Utmaning

Jag fick alltså en utmaning av Carin härom dagen. Jag ska skriva ner 5 saker som jag är beroende av och sedan skicka vidare till 5 andra bloggare. Det enklaste är väl egentligen att komma på 5 saker, i alla fall för mig. Det svåraste däremot blir att skicka utmaningen vidare. Dels för att jag faktiskt inte vet hur man gör (IQ silverfisk) och dels för att jag faktiskt inte känner 5 stycken som bloggar. Eller känner och känner, men Carin har ju redan skickat den till mig och komma på 4 till blir svårt. Tror inte att Martin (E-typen) skulle svara på min utmaning, men det är ju typ bara han och Carins blogg jag läser. Sorry, Annelie, kom precis på att du bloggar... Slå mig på kinden nästa gång vi ses! Oavsett så fattas det ju 2...
Så jag skriver "bara" ner mina 5 saker och hoppas att det räknas... Vad säger du Carin??? Ska du skicka mig på datakurs nu???

5 saker jag är beroende av:
# Vänner och familj (räknas det som en eller blir det två då?)
# Mina djur (och de flesta andra...)
# Smokie (musik överhuvudtaget, men Smokie skulle mina vänner rakt av säga i dagsläget. Är nog lite periodare av musik.  E-typen tillhör mer kategorin PARTY, men ibland spelar jag honom dagar i sträck och nästa sväng kanske det blir dansband...)
# Läsa (vare sig det är böcker eller tidningar)
# Välja själv (lugn och ro eller umgås med folk)

Vad mycket man ändå vill lägga till så här i efterhand. Snacka engelska börjar ju närma sig ett "beroende", i alla fall ibland. Periodare där också...  Ha, ha, ha!    ;-)

Hoppas att jag klarade testet eller blir jag lynchad nu???

Söndagskram till er alla! /Ulrika
ps. Kissebebbarna blir 11 veckor i dag. Ska få Robin att spara bilder på datorn så jag kan lägga ut på bloggen sen


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0