Grattis, grattis!

Ja, i dag fyller min farsa 59 år. Har försökt ringa 2 gånger men fick inget svar, så det fick bli ett grattis sms istället. Trodde att de kanske var på semester. Men, nej då. Ingen semester där inte. De jobbade visst ganska sent båda två.
Får väl försöka ringa igen om en stund.

I dag fyller även en av mina forna idoler, Rex Gisslén som var keybordist i 80-tals gruppen Shanghai. Nu är vi "kompisar" på Facebook så jag har grattat honom också, över nätet.
Ja, herregud! Hur gamla var vi? 13,14?Ha, ha, ha, vad mycket kul vi hade genom den gruppen. Och alla i kompisgänget hade som tur var olika smak på killar, så ingen gillade samma. Rex var "min"! Ha, ha, ha...
 
Nej, nu blir det en stund framför tv:n. Ha det gott!

Kram Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0