Klippa och klistra

Ja, herregud! I lördags när jag gjorde mig i ordning inför grannens 40-års fest så visste jag inte riktigt vilket linne jag skulle ha till jeansen. Kollade lite i garderoberna och provade ett par stycken. MEN, ett av linnena fick jag inte av mig. Inte åt något håll. Och jag fick nästan kramp i armen när jag skulle försöka ta mig ur det. Sonen var ju inte hemma och kunde hjälpa mig och jag kunde ju heller inte springa upp till grannen och be henne om hjälp (trots att jag faktiskt gjort det tidigare) för nu hade hon ju redan fulla lägenheten med folk. Så vad gör man? Det tog emot kan jag säga men till slut var jag faktiskt tvungen att ta saxen och klippa sönder det för att komma ur det! Hm....... Nu är det verkligen dags att börja TRÄNA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0