Fler födelsedagar

Vår vackra Vilma (en av katterna) fyller 5 år i dag. Hade ingen bild sparad på henne så det blir en bild på ett annat "födelsedagsbarn", Mike Craft, sångare i Smokie som fyller 51 i dag. Har svårt att fatta att denna snygga karl (ja, jag tycker det...) har passerat 50! I år får han dock ingen födelsedagspresent av mig, eller jo, kanske... Vi får se om jag har med mig något på båten den 23/4.
På tal om båten fick jag i går veta att de kommer att filma den resan för kanal 5 programmet "Färjan", så nu gäller det att håll sig i skinnet under resan. Annars kan hela Sverige få veta vad man pysslade med. Hm...

Ha en superbra dag i det vackra vårvädret! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0