Sååååååååå ARG!!!!!!!

Ja, nu är jag så j-la arg att jag håller på att koka över! Fy fan vad jag hatar dessa små ungjävlar som smäller smällare dagarna i ända!!!!!!!!!!! Och var är föräldrarna??? Hm, inte i närheten av barnen i alla fall.
Skulle ut med hundarna för en stund sen och eftersom tiken är skotträdd går jag med en hund i taget på eftermiddagar och kvällar nu under jul och nyårstid. Jo, just. Tiken hann bara kissa en gång på gården, sen var det dags att sätta igång dagens ranson av smällare!!!
Lillkillen är inte skotträdd, men visst, han reagerar ju, men långt ifrån på samma sätt som tiken. När jag gick med honom sköt de raketer inne på en gård! Hur många j-la hjärnceller har man då???
Jag smög runt hörnet för att kolla om det var någon jag kände igen och om de stod så att jag kunde skälla lite på dem, men de stod för långt ifrån mig och jag går inte fram när jag har en hund med mig.

Detta jävla smällande gör mig totalt blindgalen! Jag är så j-la trött på raketer när det väl är nyårsafton så att jag kan kräkas!!! Och visst är det väl förbjudet att skjuta smällare i tätbebyggt område? 
Måste ringa upp de kvinnor som dragit igång en aktion mot just smällare. Hela hundklubben ska vara med och protestera!!!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ring polisen och gör en anmälan. De kan ju komma ut och säga till småbarnen. Dessutom är det förbjudet med smällare. Nu förtiden får man bara använda raketer om man är vuxen.

2008-12-26 @ 14:48:25
Postat av: Annelie

Japp de är förbjudet att smälla sen måste man vara 18 år

bara att ringa polisen eller störnings jouren ..



Här har det varit lungt ..än så länge ,,,

2008-12-26 @ 15:36:48
URL: http://anneliej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0