Inte mycket nytt under solen.../Rea

Ja, för solen har ju skinit i dag. Alltid något! Det underlättar ju kylan en hel del.
Var en sväng på stan på förmiddagen. Var tvungen att sätta in pengarna för jultidningarna och sen tog jag en jättekortis på rean. Det skulle jag väl INTE ha gjort. Hm... Handlade saker som jag inte planerat men å andra sidan fick jag tag i ett par billigare julklappar och jag kötpe även två julklappar till nästa år. Smart va?   ;-)
Köpte t o m en födelsedagspresent till kusin M`s andra eller tredje födelsedag. Oooops! Hon har ännu inte fyllt ett!
Men när jag såg den där tröjan kunde jag inte låta bli. Min bror och svägerska kommer förstå varför....    

Nej, ska ta tag i disken. Klockan 17 får jag skjuts till affären. Ska handla lite inför nyår och även hämta ett paket. Vad kul! Min nya vardagsrumsmatta ligger i det!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0