Gott Nytt År!

Eller gott och gott... Ja, på ett sätt, den goda maten. På ett annat sätt är det bara pest och pina med nyårsafton nu för tiden. Stora hunden är ju så skotträdd att hon måste käka medicin hela eftermiddagen/kvällen för att hålla sig lugn.
Jag ställde t o m klockan i morse för att hinna gå en promenad innan alla ingjävlar börjar vakna och smälla igen. Sen är det ju kört den här dagen liksom. Det går ju i ett hela tiden. Det har det förvisso gjort i flera dagar redn. Man undrar ju hur f-n de har råd med allt? I går kväll vid 22 t e x, sköt de fyrverkerier här borta. Varför inte spara dem tills i kväll?
Jag hajjar liksom inte!
I morse kvart i åtta small det första gången men som tur var hördes inget mer efter det. 
Får nog tvinga ut min lilla tjej på altanen en gång till redan nu så hon klarar sig ett tag till.

Nåja, hoppas att ni får en trevlig nyårsafton i alla fall. Själv ska jag bara vara hemma. SJÄLV! Helt själv... I hela trappuppgången t o m! Så jag hoppas inte att någon/några får för sig att smälla smällare utanför vår altan. Då vet jag inte vart jag tar vägen...

Träffade en liten hundtjej i går som jag såååååå gäääääärna vill ha. Gud vilken fin tjej!!! 50% yorkshireterrier och 50% chihuahua! Henne blev jag KÄR i!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0