Ensam

Ja, jag känner mig ensam just nu. Och lite uttråkad. Är barnledig sedan i går och det är ju skönt men nu känner jag mig faktiskt ensam. Och ensam på det sättet att jag saknar någon som saknar mig...
Ingen som ringer eller sms:ar för att fråga hur man har det. Någon som vill komma och krama en lite.
Fem år som singel, det känns som att det är dags att träffa någon snart. Han jag helst vill ha är ju upptagen och sist betedde han sig så konstigt och avvikande. Jag frågade om han är rädd för mig, rädd att jag ska ringa och tjata om vi väl börjar höras av på telefon och det sa han att han är. Han sa också att jag inte känner honom men samtidigt får man ingen chans att lära känna honom trots två år av någon slags "romans".
Ja, ja, jag har faktiskt INTE hakat upp mig på honom även om jag fortfarande har väääldigt starka känslor för honom. Jag försöker slå bort det till dess att vi träffas igen. Då kommer känslorna fram "på riktigt" igen...
Hm...

Nåja, jag vet att jag överlever. Det har jag ju gjort hittills! Får väl nöja mig med att man har sett "Snygg Erik" i tv4:s "Körslaget", han ser ju bra ut!    ;-)

På tal om killar och förhållanden. Jag träffade på ett ex och hans morsa på Willys i tisdags. Det var himla kul måste jag säga. Det var dock första gången jag träffade hans mamma men henne gillade jag direkt!
Han sa till sin mamma b l a  att jag var hans tilltänkta .... Kul! Men tänk om någon kunde mena det också. Jag menar, han är ju sambo nu så han menade ju att jag var det då för typ 16 år sedan.
Men ok, det var första gången jag har hört någon säga så om mig!

Kram
ps. Efter att ha skrivit av sig lite här känns det redan mycket bättre och det är ju det en blogg ska hjälpa till med. Att få uttrycka sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0