Butter

Ja, jag kände mig lite butter förut, men det lugnade sig lite efter att grannen ovanpå fick veta att jag var på dåligt humör. Vet egentligen inte varför jag är lite tjurskallig men samtidigt vet jag det.... Hm, hänger ni med?
Förra lördag morgon blev man väckt tio i sex av en bilbrand, har nog inte sovit ordentligt alls sedan dess faktiskt. Man lyssnar efter konstiga ljud osv. Och jag har dessutom mitt sovrum rakt över källaren och källartrappen. DÄR hör man folk när de springer upp och ner b l a. Inte jämt, men ofta. Och precis när jag skulle somna på juldagskvällen/natten lät det som att några tävlade om att först komma upp för trappen. Det var flera som sprang uppför och sedan hörde jag porten slå igen. Vet inte om det var grannarna som sprang men min lilla "deckarhjärna" fick till det så. I det läget blir jag irriterad eftersom de vet att jag hör sådana ljud...
Nej, usch, nu tappade jag tråden

Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0