Facebook

Jaha, nu har det gått några dagar sedan sist igen. Hm.... Men jag har hoppat påd et här med Facebook (som jag sa att jag aaaaaldrig skulle göra) och nu har blivit sittande där ett antal timmar. Mycket för att försöka förstå mig på vad det egentligen går ut på. Visst hajjar jag att man "träffar på" många gamla kompisar och bekant från förr. Men allt det andra då? Massa frågor om vilken hundras man skulle ha varit och vilken frisyr man ska ha osv. Och hur vet jag vart det jag skriver hamnar varje gång? På min profilsida eller på hem? Ja, det är mycket att försöka lösa.

Nu är jag straxt klar med frukosten och då får det bli en långpromenad med hundarna i det vackra vårvädret. Skulle egentligen varit på möte nu kl.10, men det blev inget i dag heller. Nåja, en långpromenad kanske får mig att vakna till ordentligt. Duschen räckte ju tydligen inte....

Kram!

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Facebook borde komma med en varningstext... det är farligt och beroendeframkallande! :)

2009-03-18 @ 12:42:33
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0