Frukost

Ja, nu sitter jag framför datorn igen med min frukost tallrik. Det är fil, havregryn och start original i tallriken och ca 18 minusgrader ute. Ja, nu kanske det är någon grad mildare men huvva när man var ute för en timme sen!
Inga långpromenader i den kylan...
Som tur är skiner solen så man får bra med energi. Kan behövas när jag ska fortsätta möblera om här. Började byta sovrum i går och hann inte färdigt. Ska ta resten i dag.
Zingo hade ju ner råttburen på golvet i går så råtta, matskålar, ja allt flög åt alla håll! Ska ta tag i det efter frukost och datatid. Klockan var ju typ halv elva när det hände i går och då orkade jag inte mer än att hitta råttan och sätta honom i en transportbur över natten. Så det finns LITE att göra i dag....
Ja, man är väl inte barnledig för inte???  hihi

Kram!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hur går det får du till några sovrum hihihi

Kram

2009-01-04 @ 16:28:52
URL: http://anneliej.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hej hopp!

Jo, faktiskt fick jag in alla grabbens möbler till slut! Bar in det sista i mitt nya rum i dag. Men det kommer ta tid innan det är helt klart. Mycket småplock att fixa med. Gardiner ska upp osv...

2009-01-04 @ 19:42:04
URL: http://minizoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0