Melodifestival del 3, 2009

Förra lördagen var jag ju på fest och då blev det inget tittande. Men efter att ha tittat i går känns det ändå inte som att det gjorde något att jag missade ett "avsnitt".
Visst, det var några bra låtar, men hallå!!! När de 8 bidragen har gjort sitt så behöver man ju inte titta längre. Det finns liksom inget mer att se. Bara en massa väntande hit och dit. Jag skickade faktiskt en röst på E.M.D, så nu har jag röstat två gånger under en och samma säsong. Har väl aldrig hänt förut!
Trodde ju faktiskt att Petra Mede skulle vara bättre nu i program 3 men tyckte faktiskt att hon var lika gapig som förut. Inte speciellt rolig heller. Hon ska var komiker, men hon känns stel. Hon känns inte naturligt rolig alls och det kanske är därför som jag inte skrattar särskilt mycket åt hennes sk "skämt". Nej, det verkar som att hon läser skämten direkt från pappret och då blir det stelt...
Hoppas de väljer en annan programledare nästa år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0