Alla Hjärtans Dag

Ja, kram till er på Alla Hjärtans Dag! Man har ju ingen pojkvän att fira med så det är väl tur att man är bjuden på fest...
Gjorde en beställning från adlibris bokrea för en stund sedan. Beställde b l a en bok av Dr Phil. Den handlar om hur man träffar rätt kille och behåller honom. Den ska jag verkligen läsa och begrunda!
En sak är säker. Min blivande pojkvän ska INTE VARA ALLERGISK mot pälsdjur!

Nej, ha det gott! Nu ska jag logga ut och läsa tidningen innan jag ska titta på en katt och gå iväg med Heidi. Hon ska vara utlånad till i morgon pga festen i kväll. Räcker att ha de små hemma.
Sedan måste jag ju handla också så vi kan äta ordentlig mat till lunch. För i morgon blir det ingen matlagning. Då blir det fryspizza och myspys hela dagen, trots att det är min födelsedag.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kram på dig på alla hjärtans dag. Trots att man har sambo betyder det inte att man blir uppvaktad idag.;-)

2009-02-14 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0