Spelkväll

Ja, så åkte tjejerna hem för ca 40 minuter sedan. Det var "bara" L och A som kom men vi hade kul för det!
Jag bjöd på falukorvsgryta och ris (ingen lyxmiddag direkt) och så spelade vi lite spel. Frågesportsspel blev det, 2 stycken. Först något som hette "På året" och sedan lite 80- tals TP.
Jag vann båda gångerna!!! Wow! Ja, ok då. L och jag hade lika många poäng på det första spelet så vi delade förstaplatsen. Men på TP hade jag flest tårtbitar innan vi slutade.
Nu har vi bestämt att försöka ha nästa spelkväll i slutet av februari. Måste få lite ordning på det hela. Det är ju kul att träffas och ventilera lite och lyssna på "gammal" musik och snacka skit! Det borde ALLA göra...

Nej, snart är det nattinatti dags. Sov gott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0