Skiter sig...

Jaha! Så har mina planer om att slippa ställa mobilen på väckning i morgon  gått om intet... Hur gick det till? Jo, morsan messade förut och frågade om bror F, som jobbar natt, kan komma hit direkt efter jobbet i morgon bitti. Annars var han tvungen att åka hem till henne (hon bor 3 mil från stan) och sova och då kan de inte komma hit förrän i morgon kväll annars. I "morgon bitti" visar sig vara mellan halv sju och sju. Huvva! Mörkt och j-ligt. Bara hoppas att jag kan somna om sedan...
Ja och så är det jul. Vill man säga nej då? Nej!
Konstigt nog blev jag på dåligt humör redan nu bara av att veta att jag inte får sova till kroppen känner sig pigg i morgon heller. 
Men, men, jag får sova ut på annandagen. För juldagen har vi också en tid att passa och man vill ju inte sova bort hela julafton!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0