Ny blogg

Eller man kanske ska säga en till? Har ju en till men den får jag använda till mina engelska vänner nu.
Vet ju inte hur man gör för att flytta den texten hit men en dag kanske hjärnan fungerar! Hahaha...
Ska straxt äta lunch. Ja, ni läste rätt. LUNCH! Åt aldrig någon förut, gick faktiskt och sov en stund istället. Var himla skönt.!Man är värd  en tupplur mitt på dagen ibland.
Sedan när jag vaknade ringde jag på en annons om ett hus på landet. Vi ska titta på måndag förhoppningsvis.
Och efterd et gick jag och levererade lite Party lite prylar samt köpte mig en ny spegel. Ni vet en sådan där som är gjord av ett gammalt fönster. Bara 100 spänn! Passade min plånbok perfekt!

Nä, nu ska jag fixa lunch och kolla på Dansbandskampen. Kl.21 börjar "Simpson- The movie" på Canal + så den tänkte jag se. Ha en fortsatt trevlig lördag kväll.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0