God morgon!

Jaha, en ny dag igen nu då! Hehe, ja, man hoppas väl att man ska hinna med ganska många nya dagar....
Har väl inte riktigt fått bort sanden ur ögonen, men, men.
Heidi (stora hunden) kom ju hem vid halv åtta så jag var ju tvungen att ställa klockan. Och bara för det var jag jättetrött i dag!
Men det blir återigen en liten softardag. Ska gå en sväng med hundarna straxt. Sen slänga i mig litte frulle och stryka sonens julgardin. Ooops! Har liksom glömt bort det...
Nej, det är bättre om jag käkar frukost till filmen jag ska se halv elva. Om jag kan hålla mig så länge förstås.
Det är grått och jättetrist ute så film passar j-ligt bra i dag (igen...).

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Har nu varit inne här och kollat. Du verkar vara väldigt trött. Kan du inte komma över på lite fika någon dag på lovet (om du orkar)? ;-)

Ska nu ta hand om sonen och sedan äta frukost.

Ha det bra! Kram Lotta

2008-12-15 @ 09:45:11
Postat av: Ullis

Halloj!

Jo, klart jag kan! Men när får vi spåna fram. Före jul hinner jag inte, men någon dag efter spelkvällen funkar! Kram

2008-12-15 @ 10:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0