God kväll

Hann aldrig blogga på förmiddagen. Hade tvättstugan och fick åka med grannen till Willys under tiden tvätten låg i tumlaren.
Passade på att köpa billig falukorv. Två för 5 kr styck! Som singelmorsa måste man handla billigt. Men till jul ska det inte snålas! Vissa saker MÅSTE bara finnas. Men haha, inte falukorv!!! Den får vi äta efter jul...

Sitter just nu och är väldigt sugen på sushi. Får nog köpa det till helgen tror jag bestämt. Mmmmm, vad gott! De har börjat sälja det i fiskdisken i min Ica affär. Det är visst någon japan som gör det och så körs det ut till dem. Faktiskt den godaste jag har ätit, hittills.

Har även hunnit fundera på om grabben och jag ska byta sovrum före eller efter jul. Har lite svårt att bestämma mig. Men ni som känner mig vet ju hur jag är. Har jag väl kommit på något vill jag helst göra det på en gång, men det kanske är bättre att vänta med just detta till efter jul. Jag menar, då ska ju ändå julsakerna och julgardinerna ner. Gör jag det före måste jag ju flytta på allt det där från ena rummet till det andra.
Nu har jag bestämt mig. Det får bli EFTER jul!

Sms:ade med Sue i England också. Hade ju glömt att tacka för julkortet jag fick för ett par veckor sedan. Usch, sådan jag är! Men, bättre sent än aldrig...

Tog en vilopaus i sängen tidigare i kväll. Ja, ja. Jag somnade visst en stund. Men det kan behövas. Ska kolla Canal + i kväll. Först två avsnitt av "Little Britain i USA" och sedan "Irene Huss- Den krossade tangahästen". Den sistnämnda slutar ju inte förrän halv ett i natt så jag var tvungen att vila upp mig för att orka.

Nej, ni. Nu ska jag slänga på tv:n och slötitta lite på "Äntligen Hemma- Jul"

Ha det gott i stugorna! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0