I blåsväder

Uj, uj, uj. Nu var det länge sedan jag skrev något här. Hm... Inte bra!

I dag var E. R och jag på invigning av ett nytt hunddagis i Lindbacka, några kilometer från mitt bostadsområde. Det ligger naturskönt vid Svartån. En av delägarna berättade att när det är fullt på dagisavdelningen så får de plats med 90 hundar samtidigt. 90!!! Utöver det ska det även finnas en pensionatsdel och längrefram även b l a en butik och en inomhusträningsplan på över 300 kvm. Inte illa!
Har redan hört mig för om vi i Vovve kan komma på studiebesök någon gång, och det var inga problem. Kan bli kul!
Vi kan även få möjlighet att hyra en del av träningsplanen om vi vill hålla kurs under vinterhalvåret.

Och nu då? Är lite trött. Var tvungen att sova ett par timmar förut, jag var så trött. Då med... Vet inte om det är muskelinflammationen som spökar eller en komination av den och varit ute i blåsväder? Blåst gör mig så j-la trött i huvudet. Och ont i ögonen får jag.
Ska nog ringa läkaren igen på måndag för att gnälla lite mer om muskelinflammationen. Den har suttit i sedan januari och man tröttnar till slut på att ha ont. Dessutom sitter värken i vänster armhåla och ibland även ut till arnvecket, så det har blivit många samtal till sjukvårdsrådgivningen om en ev hjärtinfarkt. I går kväll kom även idén om hjärtmuskelinflammation fram. Huvva! Sluta nu, Ullis!

Ha det gott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0