Vårdepp?

Ja, man kan ju undra. Vad är det för fel på mig? Har varit nere ganska länge nu. Kan det vara det här gråa, trista vädret?
Har sovit middag i stort sett varje dag sista veckan, kanske t o m två veckor. Har ingen lust att städa, diska eller laga mat. Å andra sidan, när har man det? Jo, visst är det väl så, men det är ändå skillnad nu. Kanske är det för att jag var ganska stressad för några veckor sedan som jag blir sådan här nu, för att jag tar det lugnt? Vet inte...

I lördags var vi hos L och hade spelkväll. Det var jag, L, M.B och M.R-H. Vi hade en jättetrevlig kväll med mycket skratt! Spelade original Tp och snacka om gamla frågor! Vi kom fram till att spelet är ju faktiskt snart 30 år, inte så konstigt då.
Jag fick visst till det något med kungahuset om att Victoria måste byta kön för att det skulle stämma med någon kung i Tyskland. Äh, jag vet inte. Går inte att förklar heller, man måste varit med. GALET, blev det!
Kom hem halv två och gick direkt ut med hundarna. Sedan i säng vid två.

I söndags var det meningen att jag, sonen, M.B och hennes två grabbar skulle ha kollat på ett hus vid Lanna Golfbana. Tyvärr fick inte M.B låna någon bil så vi kom inte iväg alls. Typiskt! När man väl hittat ett som verkar tilräckligt stort och med bra hyra + att det var nära till buss.
Antingen är det inte meningen att vi ska hyra något ihop annars är det meningen vi ska vänta för att något jättebra dyker upp. Vi får väl se!

I natt har jag legat vaken mycket. Vågade knappt somna om faktiskt. Har haft ont i bröstet (inte bröstkorgen) och så går det upp i armhålan. Säkerligen "bara" muskelvärk, men lilla jag tror direkt att det har med hjärtat att göra. Med de tankarna i huvudet blir det inte lättare att somna och inte får man mindra ont. GUD, vad jag saknar någon att sova bredvid (förutom tre hundar då)!!! Skulle nog slappna av mer. Känna mig tryggare. För skulle det hända något finns det ju någon där som kan ringa efter hjälp eller köra ner mig. Nu är man livrädd att något ska hända. Vill ju inte att sonen ska bli den som hittar mig i ett ev sjukligt tillstånd. Huvva! Hemska tanke!

Nej, sluttänkt om det nu. Ska borsta gaddarna och göra lite nytta (måste) innan "Hem till gården" börjar.

Tjing!

 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej hej

det där med ont upp mot armhålan hadde uffe oxå o hans farbror tydligen något virus som sätter sej där Uffe va oxå jätte rosslig i lungan så han fick åka o röntga men det va bara fint ,,

Tänkte att lite av rädslan släpper nu när du vet att fler haft så



kram

2009-03-11 @ 13:53:02
URL: http://anneliej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0