Bal, bal, bal...

Jaha! Så är det snart dags igen. Om ca en timme (engelsk tid) börjar det. Balunsandet....   hehe
Ja, i kväll är det dags igen för välgörenhetsbalen jag var med på för två år sedan. Hör ni? TVÅ ÅR sedan! Fan vad tiden går fort...
Jag var ganska nervös innan man kom ner till champagneminglet som började kl.19 (kl.20 här). Men så fort man var där nere så tappade jag det mesta av nervositeten. Man gick runt och minglade med sitt champagneglas och blev fotograferad av några olika tidningar, b l a en väldigt känd i England. Har tyvärr glömt vad den heter.   :-(
Och medan man minglade kunde man köpa lotter på ett billotteri. Hade väl varit något att komma hem med en sprillans ny bil som jag inte ens kunde köra. Och ratten hade suttit på fel sida dessutom.....   ;-)
Och det var som på film. När man hade druckit upp sin champagne var det bara att plocka till sig ett nytt glas från en ny bricka! 
Det trodde man ju aldrig att man skulle få vara med om. Att i långklänning, silversandaletter osv gå runt och champagnemingla och bli fotad av en engelsk kändistidning. Hm....
Och nu när jag tänker på det och skriver om det så känns det ändå som att jag är på plats. Knepigt! Men jag minns det så väl. Nästan varje timme.
Även om jag inte kan var där i kväll ska jag definitivt dit igen! That´s a promise!!!

Ha en bra fredagkväll.  Kram från en champagnetörstande singelmorsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0