På örat

Så kanske man kan uttrycka sig... Sitter just nu i telefonkö hos sjukvårdsrådgivningen. Har så djävulskt ont i örat att hälften vore nog! Jag menar inte ont som i öroninflammation, jag menar ont som i "att det känns som att örat ska ramla dän". Brukar få så om jag legat länge på en sida och det blivit som ett tryck mot örat. Det brukar dock försvinna ganska fort när man väl ändrar ställning eller helt enkelt kliver upp ur sängen.
Den här gången ska det visst jävlas ordentligt. Har haft örat från kudden i över två timmar men det har ännu inte släppt. Kunde inte äta upp frukosten för det gör jätteont när jag tuggar. Kan inte ens ha telefonluren mot örat ju...Och hur mycket väger den?
När jag går strålar värken upp mot huvudet. AJ, det gör ont!!!

Nu är det min tur...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kan orsakas av dina tänder. Ring tandläkaren och fråga imorgon. Krya på dig.

2009-01-01 @ 15:12:28
Postat av: Lotta

Hur har det gått med örat? Sitter det kvar?!

2009-01-04 @ 12:35:31
Postat av: Ullis

Hahaha! Ja, det sitter kvar! 170 spänn för ingenting. Tydligen käkmuskeln som spökade. Tryckte i mig lite värktabletter och vid sängdags försvann det onda...

2009-01-04 @ 19:43:35
URL: http://minizoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0