Jävla blåsväder!!!

Ja, det här är det värsta j-la väder som finns! Nacken värker och nu har även ena fotleden börjat att spöka. Det har den inte gjort på flera år (tack och lov), men nu är det dags. Och det smyger sig upp i benen. Muskelvärk, muskelvärk, muskelvärk. J-LA skit rent ut sagt!!! Känner mig som om jag vore 30 år äldre eller något ju...
Skulle ha varit och tränat men nu tänker jag faktiskt lyssna på min kropp och den säger: NEJ!
Ja, ja, tänker säkert en del (även jag), bra att ha något att skylla på. Men när det blåser så här vet jag att jag får ont. I alla fall i nacken. Lederna har hållit sig ganska lugna under ett par år men som sagt, nu så... Får väl se hur länge det håller i sig.
Nu skulle det vara trevligt med lite massage. Lite svårt att smörja  Tigerbalsamet på rätt sätt i nacken på sig själv....

Tjing i skitvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0