Ingen rubrik

Nu har det gått några dagar igen sedan jag senast skrev här. Vet ej varför det blir så ibland. Men det är kanske för att det inte känns som att man har så mycket att skriva om vissa dagar. Och visst skulle det vara lite roligare om jag kunde lägga in bilder, men jag vet ju inte hur man gööööööööööööööööööööööööör!!!!!!!!!!!!
Och infot om min blogg har hamnat längst ner på sidan. Hur f-n gick det till? Och hur f-n får man upp den på rätt ställe igen? Min teknik IQ är ju som en silverfisks...

Kommentarer
Postat av: Carin"E-type special agent south"

Det är så här att bloggen uppdateras från den dag du skriver och ditt sista inlägg hamnar längst upp. Precis som på www.e-type.se när Martin skriver......

Kram Carin E-type special agent south

2009-02-06 @ 21:14:55
URL: http://carinsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0