En liten längre bit på väg...

Ja, det är vad jag gjort i dag. Kommit en liten bit längre på väg i mitt fixande med ommöbleringen. Fick upp gardiner i mitt nya sovrum idag. Har även gjort iordning på byrån och flyttat in grabbens fotbollsbilder i hans rum. Sen har jag fixat med köket också. Ställt in alla ljus och ljushållare i vitrinskåpet igen osv.
Men det är inte klart än. Men det sista i mitt rum kan jag inte ordna till förrän det "ramlar in" ny cash i pluskan. Måste köpa fler skarvsladdar och krokar till min dörr.
Resten av det som går att fixa gör jag i morgon och då ska även alla golv skuras!

Nymfparakiten flyttade i dag med, så nu är det en bur mindre att städa ur varje vecka.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0