Radhus?

Jag skulle bra gärna vilja bo i ett radhus ja. Har ju bara möjlighet att hyra, inte köpa, så då finns det inte många val. Fast jag har ju upptäckt att företaget jag hyr av även har fina villor att hyra ut. Men då behövs en miljonvinst eller en karl!!!  ;-)

Sonen och jag var faktiskt och tittade på ett radhus i går. Det är en familj som ev vill byta lägenhet med oss. Radhuset är på ca 120 kvm och det är 5 r o k. Men hyran är nästan 8800 kr/mån (dock varmhyra) så blir det en ev flytt blir det tillsammans med en tjejkompis (M.B) och hennes två grabbar. Men det är ändå mycket att tänka på. För vilka möbler ska med och vilka ska säljas eller kastas? Och vem ska sova i övre hallen utan en dörr att stänga om sig?
Ja, det är inte bara att... Men hade jag haft bättre inkomst hade jag hyrt hlea radhuset själv. Utan problem! Herregud, ja!
Två sovrum där uppe. Ett till mig och ett till sonen. Övre hallen hade man haft som extra tv-hörna och tv-spelshåla och sovrummet där nere hade blivit matsal. Nej, föresten. Sovrummet där nere hade jag haft som ett bibliotek och så hade matmöblerna fått plats i vardagsrummet istället. Perfekt!!!!!
Men det är väl tyvärr bara drömmar för en simpel Svensson som jag...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0