Bokreastart!

Japp, så är det! I dag är det dagen D. Själv förbeställde jag lite böcker på adlibris redan förra lördagen, den 14:e. Det blev flera stycken av den norske författaren Jo Nesboe (eller hur skriver man när det inte finns "rätt" tangenter på det svenska tangentbordet???). Tänkte börja från början sedan när det är dags. Men just nu håller jag på med den superbra boken "Nattfåk" av den lika superbra författaren Johan Theorin. Jag började på den för två veckor sedan och jag trodde jag skulle vara klar redan. Men, inte alla dagar man hinner läsa ju....
Hans debutbok  "Skumtimmen" är nog den bästa bok jag någonsin läst och har ni inte läst den än, så GÖR DET!!!

Visst skulle jag vilja köpa fler böcker på rean men det ska finnas pengar också. Men det kliar i fingrarna av att åka till Ica Maxi och köpa Peter Robinsons senaste. Har nog alla hans men har ännu inte läst någon. Fy, skäms! De ska ju också vara jättebra!

Nä, nu ska jag ta och diska innan det är dags att gå till affären och köpa Aftonbladet. Man får ju med en gratis dvd; "Irene Huss- Tatuerad torso" ! 

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0