Rödvins hallucinationer

Hm, ja. Just precis! Livsfarligt ju att dricka röd vin!!! Huvvaligen...
Tog cykeln till affären i går och höll på att bli påkörd. Jag tyckte banne mig att bilen kom åkandes på en annan väg som ligger nedanför den jag skulle köra ut på, så jag fortsatte såklart att cykla. MEN, när jag var halvvägs på övergångsstället så insåg jag att bilen kom på samma väg som jag precis börjat ta mig över. Det blev en tvärnit kan jag säga!
Och efteråt var jag lite skakis en stund. MÅSTE ha varit rödvinets fel på söndagkvällen...
Lite andra smågrejer blev knas också i går men inte lika livsfarliga som att nästan bli överkörd. Jag skyller allt på rödvinet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0