Trött!

Sitter här och försöker vakna. Klockan ringde för en timme sen men än har inte John Blund riktigt försvunnit.
Fasiken. Skulle ju steka köttbullar på eftermiddagen i går men i min värld är det tydligen eftermiddag klockan halv åtta på kvällen! Hm...
Det tog ju sin lilla tid, så jag var inte klar förrän vid elvatiden. Och så var jag såklart tvungen att ställa klockan i morse. Ja, ja. I morgon får jag sova till jag vaknar utan att mobilen väcker mig (eller några j-la smällar med tillhörande brand).
Nej, ska väl försöka rycka upp mig så jag kan gå med hundarna i mörkret. Tycker INTE om att promenera i mörker oavsett om det är dag eller kväll!

Vid tio ska jag nämligen bege mig upp på stan en liten sväng. Ska till banken, bolaget (ska unna mig själv en liten flaska Amarula. Mmmmm.....gott! ) och djuraffären. Får inte glömma Guldfynd! 

Vi hörs! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0