Snart 24.00

Närmare än tolvslaget kan man ju faktiskt vara, nämligen prick tolv!  Och vem vet vad klockan är när jag skrivit klart?
Nu sitter jag här i klädkammaren med mina hundar för att fira in det nya året. Har upptäckt att det hörs minst från smällarna härinne, så hundarna kan faktiskt koppla av. Skönt!
Robin är hos kompisar längre bort på gatan. Han gick dit vad halvsex snåret och jag har varit ensam människa i hela trappuppgången på nyårskvällen. Gör inte så mycket. Det känns som att man måste ha en partner för att kunna fira nyår nu för tiden. 
Visst vill man väl ha en partner, men man ska "hitta" den någonstans också. hehe

Sms:ade med min vän Sue i England tidigare i dag. Hon och hennes man skulle på 70-tals maskerad i kväll. Hon skulle gå som AbbaAgneta och Ian som Alice Cooper. Det lät jättekul! Kanske man kan ordna något sådant till nästa nyår?
Någon som hänger på???

Måste hitta på något som håller mig vaken några timmar till. För de slutar väl inte skjuta än på ett par timmar och hundarna måste ju ut igen...Har inte fått ut dem sedan halv fyra. Men vad gör man?

Stor kram till er alla och GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0