Nio liv?

Undrar om kattungen Zingo redan har gjort av med tre av sina nio liv eller om det räknas som en gång eftersom saker har hänt ganska tätt? Eller är det så att det inte räknas förrän katten verkligen blivit sjuk/påkörd och klarat sig?
Dan före dopparedan hörde jag att han kräktes inne i mitt sovrum. När jag kom dit låg det någon blå "hög" där. Efter lite närmare efterforskning (titt) såg jag vad det var. Han hade kräkts upp ca 10 cm av golvmoppen!!! Men hallå liksom. Hur gick det där till? Han måste typ ha svalt den biten utan att försöka tugga den i mindre bitar ju...
Vad han gjorde förra veckan skrev jag ju om här i bloggen. Det var ju när han tuggat i sig ungefär lika mycket snöre... Och bara några dagar före det åt han av julstjärnan. Hittills har han haft tur den lille rackarn!

Hoppas ni hade en bra julafton! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0